Мій клас


Перший урок

Екскурсія

7 коментарів:

  1. Ми,батьки і наші дітки, вас любимо! Творчих вам злетів!

    ВідповістиВидалити
  2. Успіхів Вам у нелегкій праці!

    ВідповістиВидалити
  3. Любов Петрівна як класний керівник намагається виховати громадянина, здатного до відродження, збереження та примноження добробуту Батьківщини, цінностей вітчизняної культури. Любов Петрівна намагається планувати роботу так, щоб серцевиною виховного процесу була особистість – її здібності, потреби, інтереси, соціальний досвід, самосвідомість. Тому основними напрямками її виховної роботи є:
    - патріотичне виховання та формування національної свідомості
    учнів;
    - зміцнення моральності та виховання правосвідомості;
    - висвітлення культурологічної функції.
    Головними постулатами співпраці класного керівника та учнів стали такі істини :
    - не бійся помилитися, йди на ризик– без цього немає нових знань;
    - ти можеш заперечити чужу думку, але в коректній, доброзичливій формі;
    - прислухайся до іншої думки, будь відкритим до нових ідей;
    - будь сучасним, а це означає: займи активну життєву позицію.
    Особливу увагу приділяє вихованню почуттів національної гідності і патріотизму; формуванню основних ціннісних орієнтирів, прищепленню навичок духовності на засадах народної педагогіки. Надає практичну допомогу в діяльності дитячого самоврядування. Години спілкування на морально-етичні теми у Любов Петрівни проходять цікаво, матеріал підбирається з урахуванням вікових особливостей учнів: доступний і зрозумілий. Дітям подобається співпраця з класним керівником, бо вони беруть участь у підготовці всіх справ. Вона заслужила авторитет та повагу у батьків своїх вихованців, завжди намагається допомогти корисною порадою. Якщо виникає якась проблема, то вона вирішує її, використовуючи всю свою педагогічну майстерність та досвід. З батьками завжди поводиться толерантно, з легкістю йде на контакт. Тому батьки з задоволенням беруть участь у всіх позакласних заходах: допомога в підготовці свят, екскурсії тощо.
    Виходячи з того, що в сучасних умовах загальною метою виховання повинно стати формування соціальної активності особистості, яка в своїй життєдіяльності керується загальнолюдськими (честь, совість, людська гідність, соціальна справедливість) і культурно-національними(національна
    самосвідомість, працелюбність, творчість, волелюбність) цінностями, пріоритетними напрямками у своїй діяльності й у пошуках шляхів удосконалення роботи у вихованні учнів Єфімчук Любов Петрівна, як класний керівник обирає:
    - впровадження нових педагогічних технологій гуманістичного
    виховання;
    - виховання правосвідомості школярів, попередження негативних
    проявів їхньої поведінки;
    - пропаганда здорового способу життя;
    - формування духовної культури молоді на засадах національних
    традицій свого народу.
    - реалізації їхніх потреб у формуванні ідеалу.
    Сівицька Галина Данилівна,
    заступник директора з виховної роботи
    Великоомелянського НВК «школа-гімназія»

    ВідповістиВидалити
  4. Класний керівник - це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства - душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого - багатство народу, його майбутнє, його надія - молоде покоління. Класний керівник творить найбільше багатство суспільства - Людину...
    В. О. Сухомлинський
    ЦЕ, ЛЮБОВ ПЕТРІВНО, ПРО ВАС
    Ваші випускники 2009 року

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я пишаюся своїми випускниками! Ви - чесні, добропорядні, виховані люди, які поважають старших та прославляють неньку Україну!

      Видалити
  5. Класний керівник - найнеобхідніша людина для дитини в сучасній школі
    Галина

    ВідповістиВидалити
  6. Класний керівник - це справжній друг дитини!!!
    Ірина

    ВідповістиВидалити